sinopsis novel biar aku jadi penunggu


Namun persahabatan yang terjalin. Lakonan Mantap dan Hot diantara Ashraff Muslim dan Janna Nick yang pastinya boleh membuat anda menangis terkesan di.


Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu

Drama ini mula ditayangkan pada 26 Disember 2016 dan akan bersiaran sebanyak 28 episod.

. Drama Biar Aku Jadi Penunggu akan bersiaran menerusi slot Akasia mulai 26 Disember 2016 setiap hari Isnin hingga Khamis pukul 658 petang di TV3. Mengisahkan Ifaat Hamani Janna Nick yang sebenarnya menaruh perasaan terhadap Afeef Adwan Ashraf Muslim dalam diam dan berharap agar mereka dapat hidup dengan bahagia setelah Afeef pulang dari luar negara seperti mana yang dijanjikan olehnya. Biar Aku Jadi Penunggu.

Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu Adaptasi Novel Description. Iffat Hamani dan Muhammad Afeef Adwan merupakan sahabat baik sejak dari bangku sekolah lagi. Terbaru drama Biar Aku Jadi Penunggu yang akan bersiaran di Slot Akasia TV3 bermula Isnin minggu depan 26 Disember 2016.

Nantikan tayangannya di slot Akasia TV3 bulan 26 Disember ini. Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu. Arahan daripada pengarah terkenal Michael Ang.

Ia telah diadaptasikan sebagai sebuah siri drama oleh TV3 pada 2016. Sinopsis DramaBiar Aku Jadi Penunggu Biar Aku Jadi Penunggu mengisahkan Ifaat Hamani Janna Nick yang sebenarnya menaruh perasaan terhadap Afeef Adwan Ashraf Muslim dalam diam dan berharap agar mereka dapat hidup dengan bahagia setelah Afeef pulang dari luar negara seperti mana yang dijanjikan olehnya. Sinopsis Novel Suami Yang Ku Benci.

Bakal menyaksikan gandingan mantap Ashraf Muslim dan Janna Nick sebagai pelakon utama. Gandingan yang masih segar ini pasti membuatkan penonton dan peminat drama melayu teruja untuk menonton drama ini lebih-lebih lagi drama ini ditayangkan di slot akasia tv3. Pha Is 17 December 2016 at 2114.

Tapi bermula minggu depan 26 december 2016 drama baru akan memenuhi slot Akasia kat TV3. Siri ini memulakan tayangan perdana di Slot Akasia TV3 bermula 26 Disember 2016 menggantikan 7 Hari Mencintaiku. Iffat Hamani dan Afeef Adwan bersahabat sejak di bangku.

HARI MASA. BIAR AKU JADI PENUNGGU. Ia telah diadaptasikan sebagai sebuah siri drama oleh TV3 pada 2016.

Arahan daripada pengarah terkenal Michael Ang. Asek tertinggal aje aku ni kan. Saturday 17 December 2016.

Saphire Screen akan membawakan drama bersiri Biar Aku Jadi Penunggu adaptasi daripada novel karya Arsha. Drama yang juga adaptasi Novel bertajuk Biar Aku Jadi Penunggu. Sinopsis Biar Aku Jadi Penunggu 2016 Akasia TV3 054800 Akasia.

Kalau sempat aku tengok la la. Sinopsis Biar Aku Jadi Penunggu. Drama Biar Aku Jadi Penunggu TV3 Saphire Screen akan membawakan drama bersiri Biar Aku Jadi Penunggu adaptasi daripada novel karya Arsha.

Biar Aku Jadi Penunggu EPISOD. BIAR AKU JADI PENUNGGU January 03 2017. DRAMA BIAR AKU JADI PENUNGGU Iffat Hamani dan Afeef Adwan bersahabat sejak di bangku sekolah.

Biar Aku Jadi Penunggu. Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu mengisahkan Ifaat Hamani Janna Nick yang sebenarnya menaruh perasaan terhadap Afeef Adwan Ashraf Muslim. Biar Aku Jadi Penunggu Harga.

Mereka bersetuju untuk berkahwin. STATUS SOON NOW EPISOD0 LAST UPDATE297 2015 Biar Aku Jadi Penunggu Drama Adaptasi Novel JUDUL. Aku teka je la ending dia mesti hero heroin kembali bersatu sebagai suami isteri kot.

Biar Aku Jadi Penunggu ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2016 arahan Micheal Ang dibintangi oleh Ashraf Muslim Janna Nick dan Nik Adam Mika. Home Cerita Menarik Drama Biar Aku Jadi Penunggu Drama Melayu Drama Review Slot Akasia TV3 Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu. Nantikan kemunculan drama Biar Aku Jadi Penunggu adaptasi dari novel hasil nukilan Arsha ini di Slot Akasia TV3.

Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu. Namun persahabatan yang terjalin disalah guna oleh Afeef apabila menggunakan Iffat sebagai batu loncatan untuk mencapai impian yang sudah lama dirancang. Sinopsis Versi Novel Betul kata.

Drama ini diadaptasikan daripada novel Biar Aku Jadi Penunggu karya Arsha yang bakal menampilkan gandingan hero dan heroin yang tidak pernah dilihat berlakon bersama sebelum ini. Nantikan tayangannya di slot Akasia TV3 bulan Disember ini. Drama 28 episod ini diterbitan Saphire Screen dan arahan oleh Michael Ang.

Tonton Drama Biar Aku Jadi Penunggu Full Episod Nampaknya sekali lagi aku ketinggalan drama adaptasi terbaru di Slot Akasia TV3 iaitu Biar Aku Jadi Penunggu. Namun perasaan keliru mula wujud dalam hati Ifaat apabila Afeef. SINOPSIS DRAMA SLOT AKASIA.

Namun persahabatan yang terjalin disalah guna oleh Afeef apabila menggunakan Iffat sebagai batu loncatan untuk mencapai impian yang sudah lama dirancang. Semua sedia maklum malam ni episod akhir drama 7 Hari mencintaiku. SINOPSIS Biar Aku Jadi Penunggu Iffat Hamani dan Muhammad Afeef Adwan merupakan sahabat baik sejak dari bangku sekolah lagi dan mereka setuju untuk berkahwin atas kepentingan masing-masing selain berani memperjudikan masa.

Ad Browse Discover Thousands of Book Titles for Less. Biar Aku Jadi Penunggu ialah sebuah novel 2013 oleh penulis novel Malaysia Arsha diterbitkan pada Jun 2013 oleh Kaki Novel. RM 37 Semenanjung RM 40 SabahSarawak Sinopsis -Iffat Hamani dan Afeef Adwan bersahabat sejak di bangku sekolah.

Biar Aku Jadi Penunggu ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2016 arahan Micheal Ang dibintangi oleh Ashraf Muslim Janna Nick dan Nik Adam MikaSiri ini memulakan tayangan perdana di Slot Akasia TV3 bermula 26 Disember 2016 menggantikan 7 Hari Mencintaiku. Biar Aku Jadi Penunggu ialah sebuah novel 2013 oleh penulis novel Malaysia Arsha diterbitkan pada Jun 2013 oleh Kaki Novel. Sinopsis sunting sunting sumber.

Nantikan kemunculan drama Biar Aku Jadi Penunggu adaptasi dari novel hasil nukilan Arsha ini pada 26 Disember 2016. Biar Aku Jadi Penunggu EPISOD. 1 Iffat Hamani dan Afeef Adwan bersahabat sejak di bangku sekolah.

At Saturday December 17 2016. Biar Aku Jadi Penunggu mengisahkan Ifaat Hamani Janna Nick yang sebenarnya menaruh perasaan terhadap Afeef Adwan Ashraf Muslim dalam diam dan berharap agar mereka dapat hidup. Bakal menyaksikan gandingan mantap Ashraf Muslim dan Janna Nick sebagai pelakon utama.


Baca Online Novel Biar Aku Jadi Penunggu


Senarai Pelakon Biar Aku Jadi Penunggu Cerita Budak Sepet


Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Biar Aku Jadi Penunggu Facebook


Sinopsis Dan Pelakon Drama Biar Aku Jadi Penunggu Lokmanamirul Com


Biar Aku Jadi Penunggu Hobbies Toys Books Magazines Comics Manga On Carousell


Drama Biar Aku Jadi Penunggu Tv3 Modern Mum S Thingy


Maria Firdz Lifestyle Blogger


Lirik Lagu Menanti Janji Ronnie Hussein


Menanti Janji Ost Biar Aku Jadi Penunggu


Sinopsis Biar Aku Jadi Penunggu Di Tv3


Biar Aku Jadi Penunggu Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu Mengisahkan Ifaat Hamani Janna Nick Yang Sebenarnya Menaruh Perasaan Terhadap Afeef Adwan Ashraf Muslim Dalam Diam Dan Berharap Agar Mereka


Drama Biar Aku Jadi Penunggu Tv3 Modern Mum S Thingy


Barisan Pelakon Dan Sinopsis Drama Biar Aku Jadi Penunggu


Senarai Pelakon Biar Aku Jadi Penunggu Cerita Budak Sepet


Senarai Pelakon Biar Aku Jadi Penunggu Cerita Budak Sepet


Biar Aku Jadi Penunggu By Arsha Goodreads


Nur Atiqah Aqilah Nuratiqahaqila1 Twitter


Drama Adaptasi Novel Biar Aku Jadi Penunggu Akan Datang


Blog Lea Azleeya Tonton Drama Biar Aku Jadi Penunggu Full Episod

Related : sinopsis novel biar aku jadi penunggu.